Гарантія та повернення

На всі товари, що реалізуються в нашому магазині, надається гарантія від 1 року до 7 років в залежності від сервісної політики виробника.

Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі проводиться в присутності споживача за місцем продажу або вдома. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з його експлуатації.

Ризик випадкової втрати або пошкодження виробу переходить до споживача з моменту передачі товару.

Відносно складнотехнічних товарів: обмін або повернення грошових коштів споживачеві здійснюється після проведення незалежної експертизи уповноваженим сервісним центром в тому випадку, якщо товар є не ремонтно-придатним.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на періодичне обслуговування, ремонт або заміну частин у зв'язку з їх моральним зносом.

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

При отриманні замовлення уважно оглядайте покупку у присутності кур'єра, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або товар не відповідає параметрам замовлення, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо. Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки.

Рекламації:

При придбанні товару ми надаємо супутні послуги зі збирання меблів.

Всі питання, що виникають при самостійному збиранні та заносу лягають на Вас (але якщо дуже потрібно - телефонуйте).

При виявленні пошкоджених деталей або (некомплект) необхідно:

  1. Відкласти браковану деталь, позначити її на схемі по збірці, сфотографувати.
  2. Сфотографувати етикетку (бірку) на коробці, в якій вона (деталь) перебувала.
  3. Надіслати нам опис проблеми з доданими фотографіями бракованої деталі, інструкції, бірки на e-mail: info@4mebel.com.ua.
  4. Чекати рішення про заміну деталі.

*(Термін заміни деталей або доукомплектація деталей, що не вистачає може зайняти 1-10 днів, при замовленні рекламаційних деталей з фабрики термін може зайняти від 1 до 4 тижнів).

Повернення Товару або Обмін:

Повернення Клієнтом товару або обмін, без пояснення причин (не підійшло, не сподобалося і т.д) проводиться протягом 14 днів якщо товар не був зібраний, не пошкоджена упаковка і не втрачено товарний вигляд. Виклик машини доставки оплачує клієнт в розмірі 500 грн. або самостійно своїми силами здійснює доставку на склад або офіс Магазину. Також, якщо з адреси клієнта здійснюється обмін/повернення - знесенн оплачується клієнтомя за тарифами заносу (окрім рекламаційних випадків).

Повернення товару відбувається за адресою: м. Київ, вул. Велика Окружна 4.

Поверненню не підлягають:

  1. Уцінені товари (на які був розпродаж).
  2. Зібрані або пошкоджені після покупки товари.
  3. Матраци (без упаковки / з пошкодженою упаковкою або вживані).
  4. Товари, які виконувалися або привозилися під індивідуальне замовлення.

Увага! Якщо замовлення зроблене на меблі за індивідуальними характеристиками, під розміри і / або виготовлена в тканинах обраними клієнтом (замовником), то даний товар відноситься до переліку товарів додатку № 3 постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 ("Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) ".

Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Компанія здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Законом України «Про захист прав споживачів» в редакції від 19 листопада 2022 года № 2529-IX з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців.

При оформленні замовлення Ви підтверджуєте, що ознайомилися і згодні з правилами гарантійних зобов'язань, а також правилами вирішення рекламацій і повернення / обміну товару.

Всі претензії по придбаних товарах направляйте на e-mail: info@4mebel.com.ua.

Відгуки: