Під час самостійної збірки ліжка з підйомним механізмом, у покупця часто виникають питання щодо правильного встановлення пневматичних газомасляних амортизаторів, які часто використовуються в конструкції таких ліжок. Дана стаття покликана роз'яснити основні моменти, які найчастіше обходять виробники в своїх інструкціях.
Пневматичний амортизатор складається з сталевого циліндра-корпусу, де знаходиться газоподібний азот під тиском, і стрижня (штока), який входить всередину циліндра через герметичну направляючу втулку. Принцип дії досить простий: шток, входячи в циліндр, створює тиск на газ, який, у відповідь, діє як пружина.
При покупці ліжка з підйомним механізмом, краще відразу визначитися з моделлю матраца, який буде на ньому використовуватися. Цей момент важливий тому, що кожна модель матраца має свою вагу в залежності від наповнення, відповідно і газліфти будуть замовлені потрібної сили.
Термін служби пневматичної пружини в основному залежить від нормального зносу ущільнювачів і втулки. В оптимальних умовах якісні амортизатори витримують близько 100 000 циклів відкриття і закриття. Однак на це значення впливає те, наскільки правильно вони встановлені і як використовуються. Для цього існує ряд правил, наведений нижче.
Поради по правильному встановленню газліфтів ліжка з підйомним механізмом:
- Перед встановленням перевірте шток на наявність механічних пошкоджень, він повинен бути рівний і прямий.
- Тривалий термін служби амортизатора залежить від правильної змащення ущільнень. Тому він завжди повинен встановлюватися так, щоб шток був спрямований вниз, а циліндр кріпився в положенні зверху. Такий стан полегшує змащення направляючої втулки і ущільнень.
- Під час відкривання / закривання підйомної рами відбувається обертання газового амортизатора відносно кріплень, тому болти повинні бути ослаблені, а не затягнуті. Залиште невеликий зазор між кріпильними болтами і кріпленнями.
- Кріпильні вушка повинні знаходитися на одній осі. Для приведення в співвісність шток можна провернути за годинниковою стрілкою, вставивши в кожне кріпильний вушко по викрутці. Конструкція деяких амортизаторів передбачає зйомне вушко на штоці, воно повинне бути вкручене повністю.
- Після установки перше опускання рами, швидше за все, буде потребувати певних зусиль. Це пов'язано з тим, що на нових газліфтах стоїть захист, який потрібно продавити. По можливості краще зробити це вже з матрацом. Якщо матраца немає, потрібно силами двох чоловік тиснути на ламельний каркас з боків в районі кріплення амортизаторів.
На закінчення, повторимо простими словами відповідь на головне питання: так, ставити потрібно саме товстим - вгору, а тонким - вниз. Успішною Вам збірки і приємного користування.